با یه گروه موسیقی جدید آشنا شدم که نمیدونم چقدر وقته کارشون رو شروع کردن و من دیر رسیدم آیا یا نه....دنگ شو!داشتم توی نت راجع بهش سرچ میکردم که یه تعریف جالب دیدم...



دنگ شو می‌خواهد که هرچه هستی‌ را رها کنی‌ و دنگ بشوی

اما


...
دنگ " را شاید نتوان به سادگی‌ معنی‌ کرد "

...دنگ را باید بشوی تا بفهمی 


...دنگ را باید بود و شد 


...
دنگ" گاهی مست است گاه دیوانه" 

...گاهی رند است گاه پاک باخته 


...گاهی بالاست گاه خسته 


...گاهی‌ خاموش است گاه صدا 


...گاهی‌ عاشق است گاهی‌ بیمار 


...گاهی‌ بوسه است گاهی‌ آغوش 


...گاهی‌ آرام است گاه آتش 


...
دنگ" همان خوشحالی‌ است که می گرید" 

...همان عاشقی است که می رود 


...همان مرده‌ای است که زنده می‌کند 


...همان آرامی است که پاره می‌کند 


...همان آبی‌ است که به آتش می‌کشد 


دنگ
"همان آوازی است که زن می‌خواند ، به یاد شب‌های داغ عاشقی"

...مرد می شنود و عاشق می شود ، کودک می شنود و به خواب می رود



از این همه تضاد به وجد اومدم....



پ ن : اینکه از آدم ها توقع داشته باشی درکت کنن خیلی بیهوده اس....و از اون بیهوده تر اینه که دوست داشته باشی توی بعضی لحظه ها کنارت باشن...




نظرات 3 + ارسال نظر
DUMMY یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:14 ب.ظ http://www.oxo.blogsky.com

اوه چند تا پست داری نخونده
فکر کردم نیستی

توصیف جالبی بود..
باید دید کارشون چطوه
اصلن سبکشون چیه؟

دوباره نوشتنم گرفته!

واقعا توصیفش به نظرم محشره....تقریبا ویژگی های خودم رو توصیف کرده!!احتمالا منم دنگم دیگه :) من چندتا آهنگشون رو گوش دادم...تلفیق موسیقی اصیل ایرانی با سبک جاز هست.

DUMMY یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:23 ب.ظ http://www.oxo.blogsky.com

در مورد پی نوشت: فکر نمیکنم کسی بتونه دقیقن کسی رو همونطور که هست درک کنه چون هرکسی درک خاصی از شرایط خاص داره..
اما میتونن تو اون بعضی لحظه ها باشن تا سخت نگذره.. اما دریغ همونطوری که گفتی حتا همین رو هم "نمیشه" یا بهتره بگیم "نباید" از کسی انتظار داشت..

اوهوم البته بعضی ها استثنا هستن هااا....میدونی که !

مثل هیچکس سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ب.ظ http://paaeez.blogsky.com

همون روز رفتم دانلودش کردم کل آلبومشون رو..
"شیراز چهل ساله" هم اسم آلبوم هم کاور آلبومشون رو همش فکر شده..
جالب بود برام.

خوب بود؟؟چقدر هم سلیقه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد