زندگی توی تهران هر روز برام تجربه های جدید به همراه داره...تجربه هایی که مسیر زندگی من رو مدام عوض میکنند...مدام....و باعث میشن من از زندگی مردم عادی دورتر و دورتر بشم...و این یه لذت عجیب بهم میده...آدمهای جدیدی که وارد زندگیم میشن و هرکدوم من رو وارد دنیای عجیب و پیچیده خودشون میکنن...دنیایی که درونش بیهودگی و پوچی نیست... آدمهایی که به من نگاه جنسیتی ندارن و 24 ساعت میشه باهاشون حرف زد و معذب نبود از نگاه دریده شون...میشه باهاشون گل یا پوچ بازی کرد ساعت ها و کودکانه خندید...یه قل دو قل بازی کرد و ابلهانه لذت برد.... بحث کرد.. راجع به همه چیز...و یاد گرفت و یاد گرفت ....

من مبهوتم از این همه تجربه جدید...من خوشبختم ...



پ ن :دیشب فهمیدم حالم از تمام آدمهایی که توی گذشته ام بودن به شدت بهم میخوره...کاش میشد سال 89 رو از زندگیم پاک کنم.....


دارم راجع به عرفان مولانا مطالعه میکنم...شایدم آخرش به اشراق و سماع رسیدم :)



نظرات 4 + ارسال نظر
سحر شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:49 ب.ظ http://sahar22761.blogfa.com

عاشق پی نوشت می بااششششششششششمممممممممممم
کاش میشد این سال نحس رو از تقویم پاک کرد ....

:) سال نحس....لقب خوبی بود... [:S003:]

ناشناس شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:06 ب.ظ

khoshhalam barat va dus daram hamishe injuri bashi:-)

merci :)

سحر دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:17 ب.ظ http://sahar22761.blogfa.com

حال و احوالت خوبه دلبندم ؟؟؟
چرا همش نیستی ؟؟؟

merci azizam,khubam,in modat kheili ziyad gereftar budam o tarjih dadam az in faza dur basham :****

مثل هیجکس دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:11 ق.ظ

سلام
کجتیی پس؟

salam miduni ke ;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد