بارون میاد....و من عجیب صدای ضربه هاشو به نورگیر اتاقم دوست دارم.....


این روزها هرچی بیشتر فکر میکنم کمتر به چیزی که میخوام نزدیک میشم....تو میدونی چی میخوام..نه؟ میدونی و سکوت میکنی...شاید تمام چیزهایی که من میخوام بدونم همون هایی هست که تو ازش گریزونی....من رو رها کردی توی خلا مطلق و من این برزخ ندانسته ها رو دوست ندارم....

دلم برات تنگ شده....برای اون سکوت آزاردهنده ات و شوخی های وقت و بی وقتت...عجیبه..نه؟



نظرات 7 + ارسال نظر
بهار چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:15 ب.ظ

نمی دانم چرا وقتی تو می نویسی انگار از ته قلبم من می نویسی منم رها شدم تو یک خلا پر از سوالهای بی جواب واسم عجیبه سکوت آزار دهنده و شوخیهای بی وقت

:) شاید دلیلش اتفاقات مشابه هست که توی زندگی ما میوفته ...شاید هم.....

بهار چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:18 ب.ظ

منم بین زمین و آسمون معلقم نه پرت می شم نه می تونم خودمو بالا بکشم مثل اینکه به یک طناب نامرئی وصلم خیلی بده که آدم نتونه حتی قعر رو هم تجربه کنه

باهات موافقم.اما باید دید چطور میشه اون طناب نامرئی رو پاره کرد یا ازش بالا رفت... حداقل میشه تلاش کرد براش!
راستی این جملات برام خیلی آشناست.امیدوارم منظورم رو متوجه شی.

حامد پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:39 ق.ظ

کیو میگی؟ D:

اگه میخواستم بگم که میگفتم !

بهار پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:12 ب.ظ

نه متوجه منظورت از آشنا نشدم نمی دانم به قول تو شاید شرایط و فکر آدما شبیه هم هست که واست آشنا بنظر می رسه

هوم شاید یه روز منظورم رو بهت گفتم :)

چهارم شخص ِ مجهول پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:45 ب.ظ http://www.4omshakhs.blogfa.com

این روزها فکر کردن یقه ام را میگیرد و پرتابم میکند در گودال ِ نفهمیدن و نفهمیدن و نفهمیدن ../.. هرچه بیشتر پک میزنم فکر را کمتر عایدم میشود ../.. لا مذهب است ../.. پا نمیدهد که نمیدهد ..../
هی بانو راستی سپاس برای ِ آمدنت ..../

مرسی به خاطر این کامنت زیبا...دقیقا همینه که گفتی...
و نیازی به تشکر نبود...من اون نوشته ها رو عجیب دوست دارم.

چهارم شخص ِ مجهول یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:53 ب.ظ http://www.4omshakhs.blogfa.com

هی بانو جان ما هم لینکت میکنیم ..../

:) مرسی عزیزم

Chouette Aveugle دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:32 ب.ظ http://chouette-aveugle.blogfa.com/

هی بانو جان آدرس ِ جدیدم :

http://chouette-aveugle.blogfa.com/

اون یکی رو حذف کنم؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد