برای متولد شدن حتما لازم نیست نطفه ای شکل بگیرد و کسی تو را بزاید... گاهی یک اتفاق..یک خبر میتواند تو را متولد کند...بی نطفه! و کل قوانین خلقت را زیر سوال ببرد!یکجور زاده شدن از خود ... اما اون کسی که از تو زاده میشه خود ِ تویی نه یه موجود جدید....جالبه...نه؟؟!!

 

پ ن : انتظار برای شنیدن این خبر تمام توانم رو گرفت....تمام توانم...اما حالا من متولد شدم....بی نطفه!از خودم!


فقط اینجور مواقع میفهمم که چقدر دوستام هوام رو دارن....


کتاب جدیدی که شروع کردم خرده جنایت های زناشوهری هست...شنیدم آخرش غافلگیر کننده اس...

من هنوز نفهمیدم چطور اینقدر عاشق جنگیدنم!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
یک دیوانه سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:44 ق.ظ http://divanekhane


وقتی اون خود تو نباشی یا تظاهر به نبودن کنی یا نخواهی از خود تو زاده بشی تکلیف چیست ؟

زاده شدن حاصل یک جنگ حالا چه از یکی زاده بشی یا یکی از تو زاده بشه . و یا نه قرار باشه خود تو از خودت زاده بشی بی نطفه بی منبع بی آنکه بخواهند یا نخواهند و فقط تو بخواهی و بس . اگر جرات جنگیدن داری پس می توانی به این امید داشته باشی که می توانی بسازی از نو . ( حرف هایم را نه زیاد نه کم جدی نگیر )

راجع به سوالت باید بگم که سوال جالبی بود...خیلی وقتها برای خودم این موضوع پیش میاد... و اون مدت فقط باید نظاره گر زمان باشی!
شدیدا موافقم زاده شدن حاصل یک جنگه!زاده شدن از هر نوع!
و اینکه من نمیدونم شهامت جنگیدن دارم یا نه اما شدیدا بهش علاقه دارم و مدام در حال جنگم! در آخر مرسی از حضورت...اگر من بخوام حرفهات رو زیاد جدی بگیرم چی؟؟!!

دهان پاره سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:48 ق.ظ http://moanas.blogsky.com

سلام امیدوارم که خوب باشی خیلی وقت بود کم رنگ بودین
به هر حال خوشحال شدم که سر زدین موفق باشین

سلام عزیزم...من خوبم و امیدوارم تو هم خوب باشی...آره این مدت واقعا گرفتار بودم...امتحان و مشکلات و...منم خوشحالم که باز هم نوشته های زیبای تو رو میخونم. :)

مثل هیچکس پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:42 ق.ظ http://paaeez.blogsky.com

سلام


منم خوشحالم

مشخصه که مسئله حل شده و خوشحال از اینکه دوباره متولد شدی..

سلام :) مرسی
امان از این ایرانسل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد