قیمت هر چه شما بگویید....

کاملا بدون شرح....

 چه کسی میگوید که گرانی اینجاست؟
دوره ارزانی است! ـ
چه شرافت ارزان
تن عریان ارزان
و دروغ از همه چیز ارزانتر
آبرو قیمت یک تکه نان
و چه تخفیف بزرگی خورده است قیمت هر انسان!
ـ
 
دکنر شریعتی
 






 


نظرات 7 + ارسال نظر
negar چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:59 ق.ظ http://zemzemehaykhamooshi.blogsky.com/

مرسی که ماه را برام آوردی ...این زمینه جدید را دوست می دارم و آن ماه را که برایم آوردی
اما این عکس ها را هم دوست دارم تا یادم نرود کجای این دنیا ایستاده ام و نگاهی هم به اطرافم بیاندازم
آری دوره ارزانی است ...کجای استاد تا ببینی ارزان تر هم شده است... بگویم که همه این ها رایگان شده است خبر نداری ؟

بابت ماه که خواهش میکنم و این حرفها...

فکر میکنم که تو جای بدی واینسادی....این ما ییم که تو فقر و بدبختی دست و پا میزنیم...

حق با تو هست...قیمت رو خوب گفتی.

ریحانه چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:12 ق.ظ

دقیقا اشتباه کردی...
من این روزا به کمتر کسی سر میزنم...
فقط آپ میکنم و میرم...
من به تعامل اعتقادی ندارم..گاهی میشد حتی میومدم بلاگتو باز میکردم میخوندم اما هیچی به ذهنم نمیرسید که بنویسم...
برای خیلی ها این روزا اینجوری شدم...
و آیا حرف مفتی که از سر بی حوصلگی زده بشه راضیت میکنه تا حرفی که مثل همون روزهای قبل از روی میل و رغبت باشه...
تو مشغله ی کاری داشتی من مشغله ی فکری...
اما حرفهای دلم این بود...باز هم دوست خوبم هر جور که مایلی قضاوت کن...
اگر یادت باشه توی یکی از پست هام نوشته بودم این روزها تنها چیزی که ارزان هست انسانه...
خوب باشی همیشه

من قضاوتی نمیکنم ریحانه ی عزیزم....اگه اون مورد رو گفتم چون یه لحظه به ذهنم رسید و باید بگم که ناراحتم نکرد یا فکرم رو مشغول نکرد...بهر حال هر دلیلی میتونه داشته باشه و من هم کاملا درک میکنم!
شاد باشی.

ریحانه چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:20 ق.ظ

و اینکه جواب کامنتت رو دادم
حتما بخون توی بلاگ خودم

:) خوندم.

امیر چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:08 ب.ظ http://www.yaghy.blogsky.com

اولا که قالب جدیدت مبارک
دختری به این ماهی دیگه ماه رو میخواد چیکار

دوماُ که عکسات واقعا برام جالب و کلی با دیدنشون ناراحت شدم
وقتی من میگم که باید به پاخیزیم برای همین قشریه که الان عکساشون تو وبلگته نه اون کسایی که تو امثالشون رو گفتی
ببین دختر ماه
ما از طبقه متوسطیم همیشه وظیفه این طبقه به دوش کشیدن تمام جامه است ما چیز هایی رو میبینیم که نه اون دست فروش و کارگر و فقیر بیچاره ها میبینند و نه اون آقایون و خامنم های مرفه بی درد حالا هرکدوم به بدلایل مختلف ولی من و تویی که طبقه متوسطیم کل جامعه رو هم از نظر اون فقیر بیچاره ها میبینیم و هم از نظر اون مرفهین بی درد پس این وظیفه مارو سنگین تر میکنه که بتونیم کل جامعه رو باهم همراه کنیم همه رو به یک نگاه واحد برسونیم تا بتونیم چیزهای درستی که جامعه بهش احتیاج داره رو بدست بیاریم

حرف خیلی زیاده و نمیتونم همه رو توی یک کامنت بات بنویسم ولی امیدوارم که یک روز بتونیم باهم و بشینیم و بهتر و بیشتر در باره جامعه مون صحبت کنیم
خیلی ممنون که بهم سر میزنی و با نظراتت کمکم میکنی

مرسی امیر جان..این قالب روزهای اول تولد این وبلاگه...چون بعضیها نمیتونستن بازش کنن عوضش کردم...ولی حالا باز قلقلکم داد :))
حق با تو هست و حرف خیلی زیاده....رو من هم امیدوارم که بشه راجع بهش صحبت کنیم...راجع به طبقه متوسط باهات موافقم....اما با دیدن خیلی تلخی ها تصمیم گرفتم خودم رو کنار بکشم...راستش دارم از ایران میرم....

مثل هیچکس چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:21 ب.ظ http://paaeez.tk

فارغ از مضمون عکسها
این روزها اکثر جاها مطالب شریعتی رو می بینم،
اما هنوز نمی دونم باید از این آدم خوشم بیاد یا نه!!

:))باز هم من اینجام!!!
راستش من هم زیاد از تفکراتش خوشم نمیاد...اما بعضی جمله هاش قابل تامله...و صرف نظر از اعتقادات مذهبیش گاهی جملات زیبایی گفته!!

مثل هیچکس پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ق.ظ

جالبه خوبه همیشه باشی
خب به خاطر همون بعضی نوشته هاشه که میگم هنوز..!

هوم... :)

سحر شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ق.ظ http://saharri.blogsky.com

آخیییی
چه قالب توپسی
خنک شدم تو این گرما
یاد برف و زمستون افتادم

دختر ماه عزیزم!!...
نمیدونم چی دیدی که گفتی قیمت انسان ارزون شده
شده. اینو مطئنم
اما هنوز آدمایی رو میشناسم که قیمت ندارن
همین امروز یکیشونو دیدم...
تا وقتی هستن اگر چه کمن دلت قرص باشه که انسانیت زنده س...

مرسی بابت قالب عزیزم...بازم خوبه یه فایده داشت!!!

سحری نمونه اش همین عکس هایی هست که اینجا دیدی...و باهات موافقم که هنوز آدم هایی هستن که قیمت ندارن ...اگه اون ها هم نبودن واقعا زندگی چه مفهومی داشت؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد