برای تو،برای خودم!

ستاره ها هرگز نمیمیرند...حتی اگه تیره ترین شب ها از راه برسه...حتی اگر تو خواب باشی و اون ها رو نبینی...حتی اگر فرسنگها از اون فاصله داشته باشی..ستاره ی من همیشه در ذهن من روشن است ومیتابد...

دیشب باز هم دلم هوای تو رو کرده بود...اون که میشد باهاش حرف زد...تو چشماش نگاه کرد....و برای پریدن ازش اجازه نگرفت.....

یه دوست که بتونه چشمهای منو باز کنه..احساس منو لمس کنه...و نگاه منو نسبت به هر چیزی که میبینم بالا و بالاتر ببره...

کسی که جرات کنه در اوج با من ملاقات کنه...دور از هر تردید و ترسی...دور از هر تصوری که پا در زنجیر خاک داره...دور از بایدها و نبایدها...اون که اسیر زمان و مکان نباشه...

من از ذوب شدن نمیترسیدم، چون میخواستم تا همیشه در قلب یه ستاره بسوزم!!

در این هیاهوی روزمرگی،صبح تا شب دویدن وشب تا صبح آرمیدن،در این روزهای تب آلود زندگی،به دنبال حقیقت هی چرخیدن بپا رفیق فراموشش نکنی!!!بپا از یاد نبری....این لحظه ها کم ات نکنن...تا روزی روزگاری زیر این گنبد کبود ،تو بحر قصه ی یکی بود یکی نبود گم بشی!!!

یادت باشه یکی هست که ستاره ی تو بود...یکی بود که هنوز ستاره ی من هست...

یکی که میتونست سرشار از بودنت کنه...یکی که بشه چشم...و تو گوش!

یکی که باهاش یه قل دو قل بازی کنه..جر نزنه..کم نیاره...

یکی که هر چیزی رو واست مزه دار کنه...

یکی که تو رو وصل کنه به اصلت..

یکی که وقتی نباشی ،وقتی نباشه،دلش ،دلت هری بریزه...

هی دختر...خودت رو قابل بدون تا بهت پیشکش کنن!تا وقتی قیافه ات اینجوری رفته تو هم، فکر نکن گشایشی از راه میرسه!یا به خودت راست بگو یا روزگار بهت میگه که راست کدومه!!

تا وقتی بی تحرک مثل یه مترسک وسط مزرعه زندگیت وایسی،حتی یه گنجشک رو شونه هات نمیشینه!!

خودت رو تکون بده!!!این رسم برنده شدن نیست،این ختم بازیه!!!!



نظرات 6 + ارسال نظر
مهربان شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:41 ب.ظ http://be-hamin-sadegi.blogfa.com

سلام دوست عزیز
سایت نایت ملودی قالب در طرح های بلاگ اسکای هم داره و بسیار قالب های زیبایی هستند یه سر بزنید پشیمون نمی شید
موفق باشید

Ξ T Ξ Я N ∆ L شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ب.ظ http://eternal.blogsky.com

چی بگم ... حقیقت محضه

یه نفر شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ب.ظ

...

ی دوست! یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:54 ب.ظ

به دلم نشست.منم یکی از این ستاره هارو دارم.یکی که تمام وجودمه.

:)

کوریون یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:15 ب.ظ http://chorion.blogsky.com/

عنوان اش رو دوست داشتم / از آن حرف هاست/ که قدیمی نمی شود انگار../چیزی شبیه گفتن ِ یکی مالمن ،یکی مال تو ..
-
سلام و /ممنون که سر می زنی

ممنون از تو...به زودی مطلبی با همان عنوان مینویسم!

مثل هیچکس پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 ق.ظ http://paaeez.tk

Siyahi ha'ye shab be man mikhandand,
Be man va asemane khali'am..
Chon man Roye tamame setare ha khat keshide am..
Cheshmak hayeshan male man nabodand !

وای خیلی زیبا بود رفیق...چرا هیچ وقت دقت نکردم که هرکسی سرش را بلند کند و به آسمان نگاه کند این چشمک را میبیند؟؟!!شاید باید تعبیر بهتری میافتم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد